Helppo tapa saada lisää kanta-asiakkaita
– Loyalty Booster
Walleyn Loyalty Boosterin avulla voit lisätä kanta-asiakkaiden määrää sen sijaan, että joutuisit maksamaan paljon uusista asiakkaista.
Uusien kanta-asiakkaiden hankkiminen on avullamme helpompaa kuin koskaan, yksi hiiren napsautus suoraan kassalla riittää.
Kanta-asiakkaat pääsevät nauttimaan henkilökohtaisista eduista ilman sisäänkirjautumisesta aiheutuvaa vaivaa. Järjestelmä on yksinkertaisesti täysin kitkaton!
Autamme sinua luomaan uusista kanta-asiakkaista täydelliset asiakasprofiilit, mikä helpottaa personointia.
Kolme tärkeää etua
Walleyn Loyalty Booster-ohjelman avulla on mahdollista...
...kasvattaa kanta-asiakkaiden määrää jopa 30%
..lisätä ostoksen keskimääräistä arvoa (AOV) keskimäärin 13%
...jopa kaksinkertaistaa ostotiheys 100%
Haluatko tietää lisää siitä, miten parannat sekä uusien että nykyisten asiakkaiden ostokokemusta?
Haaste:
15 % verkkokauppojen kuluttaja-asiakkaista suhtautuu kielteisesti kanta-asiakasjärjestelmiin Pohjoismaissa. Yhtenä syynä on se, että kanta-asiakasohjelmiin liittyminen koetaan hankalaksi, sillä liittymisen yhteydessä asiakkaan tulee yleensä antaa paljon tietoja itsestään.
(E-handelsanalysen 2024)
Ratkaisu:
Loyalty Boosterin avulla asiakkaat voivat liittyä ja kirjautua kanta-asiakasjärjestelmään yhdellä napin painalluksella kassalla. Asiakkaan ei toisin sanoen tarvitse antaa itsestään mitään tietoja tai pitää kirjaa salasanoista.
Haaste:
35 % verkkokauppojen kuluttaja-asiakkaista Pohjoismaissa peruuttaa ostoksensa ja poistuu sivustolta, jos he kokevat maksuprosessin odotettua hankalammaksi. (E-handelsanalysen 2024)
Ratkaisu:
Loyalty Boosterin avulla kassakokemus on sujuva ja joustava sekä uusille että nykyisille kanta-asiakkaille. Se varmistaa erinomaisen konversioasteen.
Haaste:
Pohjoismaissa verkkokauppojen kuluttaja-asiakkaat, jotka suhtautuvat kielteisesti kanta-asiakasohjelmiin, eivät halua saada ylimääräistä postia. Kanta-asiakasohjelmiin myönteisesti suhtautuvat puolestaan pitävät personoituja tarjouksia etuna.
(E-handelsanalysen 2024)
Ratkaisu:
Loyalty Boosterin avulla saat uusista kanta-asiakkaista täydelliset asiakasprofiilit, joiden avulla muun muassa kanta-asiakkaiden edut ja maksutavat on mahdollista personoida kassalla. Sen avulla muun muassa kanta-asiakkaiden edut ja maksutavat voidaan personoida kassalla.
Näin sekä uusien että nykyisten kanta-asiakkaiden ostokokemus paranee
- Asiakas tunnistetaan kassalla nopeasti yhdellä painikkeella 4,8 miljoonan aktiivisen asiakkaan tietokannastamme
- Tunnistamisen yhteydessä asiakkaan tiedot noudetaan omasta kanta-asiakasjärjestelmästäsi (esim. Voyado) ja asiakkaan ostokokemus mukautetaan vastaamaan kanta-asiakkuuden tilaa
- Täydellinen asiakasprofiili tallennetaan kanta-asiakasjärjestelmään
Loyalty Booster-ohjelmalla Pen Store Plus-kanta-asiakasjärjestelmämme on yhdistetty kiinteäksi osaksi kassaa. Kassalla kanta-asiakkaat tunnistetaan välittömästi ja uudet asiakkaat, jotka eivät vielä ole liittyneet jäseneksi, voivat liittyä mutkattomasti kanta-asiakkaaksi. Tämä sekä vahvistaa asiakassuhdetta että lisää kanta-asiakkaiden määrää.
Jacob Bergström
Toimitusjohtaja ja perustaja, Penstore
Yhtä helppoa kuin Plug & Play
Kaikki, mitä sinun tarvitsee kauppiaana tehdä saadaksesi lisää kanta-asiakkaita Loyalty Booster-ohjelman avulla:
- Ota Walley käyttöön verkkokaupassa tai myymälässä
- Kerro meille, mikä kanta-asiakasjärjestelmä yritykselläsi on käytössä
- Muodostamme yhteyden yrityksesi kanta-asiakasjärjestelmään (esim. Voyado)
Jos yrityksesi käyttämä kanta-asiakasjärjestelmä on jo aiemmin integroitu järjestelmäämme, käyttöönotto on yhtä helppoa kuin Plug & Play! Sinun ei tarvitse käyttää aikaa ja resursseja, me hoidamme loput puolestasi. Vaikka integraatiota ei vielä olisi, voimme silti auttaa sinua!
Kuusi tapaa saada asiakas palaamaan ja tekemään enemmän lisäostoksia
Panosta uudelleen palaavien ja entistä enemmän ostoksia tekevien asiakkaiden määrään
Viime vuosina uuden asiakkaan hankkimisesta aiheutuvat kustannukset ovat nousseet 200 prosenttiat – ja nousu jatkuu edelleen. Siksi yhä suurempi osa kauppiaista keskittyy sen sijaan uudelleen palaaviin asiakkaisiin. Tässä kanta-asiakasohjelmilla on tärkeä merkitys, sillä hyvin toimivat kanta-asiakasohjelmat voivat lisätä myyntiä 15–25 prosenttia.
Kanta-asiakkaita uuden kanavan kautta
Uutiskirje kanta-asiakkaille on kulunut kommunikointikanava kanta-asiakasjärjestelmissä. Suuri osa asiakkaista kokee, että uutiskirjeitä lähetetään liian paljon eivätkä ne ole riittävän henkilökohtaisia. Lisäksi asiakkaat eivät liity kanta-asiakasohjelmaan, jos kanta-asiakkaaksi liittymisen prosessi on monimutkainen. Loyalty Boosterin avulla asiakas voi liittyä kanta-asiakasohjelmaan suoraan kassalla antamatta itsestään lisätietoja tai joutumatta siirtymään toiselle sivustolle kanta-asiakkaaksi liittymistä varten.
Luo oston jälkeinen kokemus, joka saa yhä useammat asiakkaat palaamaan
Jotkut maksupalveluntarjoajat ovat luoneet oman markkinapaikan sovellukseensa, jossa muut kauppiaat voivat kilpailla asiakkaistanne.
Me Walleylla sen sijaan haluamme auttaa kauppiastamme mieluummin pitämään asiakkaansa tuomalla esiin kauppiaamme omaa brändiä samalla, kun asiakas maksaa ostoksensa käyttämällä palveluitamme.
Vahvista sitoutumista kanta-asiakasjärjestelmän avulla
Jotkin kauppiaat edellyttävät, että asiakas kirjautuu kanta-asiakastiedoilla kauppiaan sivuille ennen ostosten tekemistä. Tuottamissamme kassapalveluissa 98 prosenttia kuluttajista tunnistetaan suoraan kassalla, koska tietokantaamme on jo tallennettu yli 4,8 miljoonaa kuluttajaa. Se mahdollistaa henkilökohtaisten kanta-asiakastietojen näyttämisen suoraan kassalla.
Personoi entistä henkilökohtaisempi ostokokemus
Loyalty Booster luo uusia mahdollisuuksia personointiin kassalla. 80 prosenttia yritysjohtajista sanoo, että asiakkaat ostavat enemmän (keskimäärin 38 prosenttia), kun ostokokemus on personoitu. Räätälöimällä ostokokemuksen voit vaikuttaa asiakkaisiin ja saada heidät tekemään reaaliaikaisia ostopäätöksiä.
Säästä aikaa ja resursseja valmiilla integraatiolla
Kanta-asiakasjärjestelmän integraation kehittäminen osaksi kassaa saattaa vaatia paljon resursseja. Meillä on jo valmis integraatio Voyado-järjestelmään, joka on yksi markkinoiden suosituimmista kanta-asiakasjärjestelmistä.
Tekniset tiedot
Palvelu
Markkina-alueet
SE, NO, FI, DK
Segmentti
B2C
Integraatio
Jatkuvat päivitykset
Sisältyvät
Kehitysresurssit
Vain konfiguraatio kaupallisten palvelujen kautta
Alustat
Voyado, Klavyio ja Custom