jem & fix vaihtaa Walleyhin ā€¯Saamme paremman asiakaskokemuksenā€¯
Tavarataloketju jem & fix vaihtaa maksuratkaisunsa Walleyhin. – Walleyn ratkaisu sopii hyvin strategisiin tavoitteisiimme ja tulevaisuuden visioomme, sanoo jem & fixin markkinointijohtaja Peter Dahlqvist.
Konserni, jolla on yli 200 kauppaa Pohjoismaissa ja vahva verkkokauppa
jem & fix on perheomistuksessa oleva rakennustarvikeketju, jolla on laaja valikoima rakennusmateriaaleja, työkaluja ja tuotteita puutarhaan ja kotiin. Yritys on osa Harald Nyborg -konsernia ja sillä on yli 200 edullista myymälää Pohjoismaissa, joista jem & fixillä on 51 myymälää Ruotsissa ja verkkokauppa sekä yksityisasiakkaille että ammattilaisille. Aiemmin tänä vuonna yritys luopui Klarnan maksuratkaisusta ruotsalaisille kuluttajille tarkoitetussa verkkokaupassa ja valitsi sen sijaan Walleyn. Ajatuksena on lisätä pikkuhiljaa yhteistyötä eri myyntikanavissa.
– Olemme päättäneet vaihtaa Walleyhin, koska yritys tarjoaa palvelun, joka vastaa strategisia tavoitteitamme ja tulevaisuuden visioitamme. Walleysta tulee meille vahva kumppani, joka tarjoaa asiakkaillemme yksinkertaisen ja mutkattoman asiakaskokemuksen, sanoo jem & fixin markkinointijohtaja Peter Dahlqvist.
jem & fixin mukaan siirtyminen tapahtui sujuvasti ja se vaikutti minimaalisesti sekä yritykseen ja asiakkaisiin – samaa mieltä on Walley.
– Olemme vakuuttuneita siitä, että avain on siinä, että kauppias saa itse pitää asiakassuhteen asiakkaisiinsa. Se luo positiivisen asiakaskokemuksen ja auttaa vahvistamaan kauppiaan omaa tuotemerkkiä, sanoo Walleyn General Manager Mikael Anstrin.